poniedziałek, 10 grudnia 2012

Libster Award

Niestety tak jak wcześniej tylko odpowiem na pytania i nie nominuję nastepnych blogów ponieważ nie czytam żadnych innych niż te które zostały już przeze mnie nominowane ;)

Od nieznajoma:

1.Twoje hobby?
- duzo tego ale jeśli wybrać jedno to piłka nożna
2.Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?
- już nie raz pisałam ale poprostu stwierdziłam że jeśli inni piszą ja też moge spróbować
3.Czego bardzo nie lubisz?
- gdy ktoś jest chamski i obraża innych nie patrzać na siebie
4.Jesteś czyjąś fanką. Jeśli tak to czyją?
- Ed Sheeran, The Wanted, One Direction, Demi Lovato, Little Mix, Ellie Goulding, Olly Murs, Bruno Mars, 30 second to mars, Black Veil Brides, Nicki Minaj, Cher Lloyd, Janoskians, Christian Beadles i wiele więcej
5.Twoja najbardziej nie zapomniana chwila w wakacje ?
- Koncert Mroza w Zabrzu
6.Gdybyś wygrała 100tysiecy co byś z nimi zrobiła?
- napewno zafundowałabym sobie wyjazd do Londynu wraz z dziewczynami z zespołu do którego należę, pomogłabym mamie finansowo i przekazała trochę tego na schronisko z którego wzięłam moją śp. nukę
7.Chciał byś pojechać do Paryża? A może już tam byłaś?
- bardzo bym chciała ale niestety jak narazie nie ma na to środków
 8.Jaka jesteś?
- szalona nieobliczalna i wierna po grób
9.Masz jakieś plany na przyszłość?
- jak narazie wszystko kręci się wokół śpiewu i Londynu
10.Jakie lubisz rodzaje filmów.
- Komedie Horrory, musicale i czasem dramaty

Od Juszaawi:
1.Jak cię przezywają? (ksywka)
- Beth, Beige, Beti, Becia i Beatka co mnie denerwuje
2.Od kiedy prowadzisz bloga?
- Od lutego 2012 r.
3.Opisz krótko siebie.
- spójrz wyżej
4.Jakie lubisz słodycze?
- nie za bardzo lubie słodycze ale jeśli juz wybrać to czekolade z jajka niespodzianki
5.Jeśli zostałby ci 1 dzień życia, co byś zrobiła?
- zapewne pocałowałabym chłopaka który od dawna mi się podoba ale nie mam odwagi jakoś dać mu o tym znać
6.Kim chcesz zostać w przyszłości?
- sama nie wiem
7.Jesteś lubiana w klasie?
- co dziwne to tak jestem nawet lubiana
8.Co sądzisz o cyber przemocy?
- hmmm trudne pytanie ale sadze ze jest to cos co wogole nie powinno istniec to totalnie glupie i bezsensu
9.Kiedy i w jakich okolicznościach poznałaś 1D?
- przyjacioka wyslala mi link z x-factor na zywo i akurat chlopcy spiewali sumer 69
10.Czy twoja rodzina akceptuje twoje wybory?
- niestety nie
11.Jak chciałabyś zmienić świat?
- napewno naciskalabym na wieksza tolerancje pokazywalabym ludziom ktorzy wysmiewaja sie z innych ich wlasne wady a terrorystow czy podobnych pozamykala w wiezieniach pod napieciem tak wysokim ze ucieczka grozila by smiercia

Od Natalka Kobylarz :
1. Jakie zwierze najbardziej lubisz ?
- szympansy
2. Wierzysz we wszystko co piszą w mediach o 1D?
- nie czytam kotków gwiazdeczek itd. a gazety rzadko kupuje wiec malo o plotkach czytam chyba ze cos na fb czy tt napisza ale czesto ignoruje ( lecz Haylor niestety nie zostala przeze mnie zignorowana)
3. Jaką masz ksywe?
- spojrz wyzej
4. Ile masz lat ?
- 17 ale za 3 i pol miesiaca bd miec 18
5. 4 ulubione blogi?
- http://buteverythingyoudoismagic.blogspot.com/
http://oszalalamprzezonedirection.blogspot.com/
http://i-wish-and-one-direction.blogspot.com/
http://the-smell-of-two-hearts-1d.blogspot.com/
6. Który z 1D podoba ci sie najbardziej ?
- Niall Horan
7. Jaki kraj najbardziej chciałabyś odwiedzić ?
- Wielką Brytanię lub Australię a dokładniej miasto Melbourne
8. W jakich krajach byłaś ?
- Polska?
9. Od kiedy prowadzisz bloga ?
- Luty 2012
10. Co cie zainspirowało do pisania bloga ?
- blog pewnej blogerki nazywala sie Diana Anne czy jakoś już juz szczerze nie pamietam
11. Lubisz Little Mix ?
- ja ich nie lubie... JA JE KOCHAM <3

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana przeze mnie do Libster Awards:)
    Szczegóły na moim blogu http://opowiadaklaudia-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń