wtorek, 21 lutego 2012

Bohaterowie

 Amber Styles ( 12.01.1995 Holmes Chapel ) - Miła ale szalona i to w nadmiarze 17 latka młodsza o rok od swojego brata Harrego. Po tym całym szumie z X-Factor brat postanowił wziąć mnie w trasę koncertową na co mama się zgodziła . Ale jest nawet nawet całymi dniami wygłupiamy się i robimy niewyobrażalnie pojebane rzeczy xD

Tiffany Holmes ( 31.12.1995 Holmes Chapel ) - To dzięki tej 16 letniej wariatce mam  nie równo  pod sufitem ;P  Najlepsza przyjaciółka pod słońcem niestety jej rodzicielka  nie zgodziła się na wyruszenie wraz ze mna i dziećmi  z 1D w trasę . Ciągle piszemy i sms'ujemy . 

 Harry Styles ( 01.02.1994 Holmes Chapel ) - Mój jedyny i niepowtarzalny braciszek. Uwielbia chodzić NAGO lecz już się do tego przyzwyczaiłam. Jego najlepszym przyjacielem jest LOUIS TOMLINSON i ciągle się martwie o jego orientację seksualną to co się przy nich dzieję przechodzi wszelkie oczekiwania ... 

Louis Tomlinson ( 24.12.1991 Doncaster ) - Drugiego takiego psyhopaty jak on to ze świecą szukać najlepszy przyjaciel mojego braciszka i zespołowy błazen . W najmniej nieodpowiednim momencie potrafi wymyślić największą głupotę świata ale mimo wszystko kochamy go nad życie.

 Niall Horan ( 13.09.1993 Mullingar ) - zespołowa hiena z powodu śmiechu a przy okazji nasz opróżniacz lodówki jak masz coś do jedzenia nie pokazuj mu ! Jest cudownym przyjacielem. Wstydzi się swoich zębów czego nie rozumie nikt nie jest idealny!. Z pochodzenia Irlandczyk.

Zayn Malik ( 12.01.1993 West Lane Baildon ) - ahhhhhh (ja wcale nie wzdycham na widok jego oczu uśmiechu i tej cudownej klaty .... ) - bardzo miły, trochę lalusiowaty zawsze ma przy sobie lusterko. Nałogowy palacz. Fanki sądzą że jest najprzystojniejszy niejedna już pisała na kartonie " Zayn marry me" i stała z tym na koncercie co mnie śmieszy ale cóż robić zakochały się dziewczyny xD Z pochodzenia Pakistańczyk.



Liam Payne ( 29.08.1993 Wolverhampton ) - Daddy Direction. No cóż czego się dziwicie że chłopcy go tak nazywają to on jest tym który ustawia ich i przy okazji mnie do pionu. Najbardziej normalny z całej 5. 



5 komentarzy:

  1. czekam już z niecierpliwością na prolog. <3
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się zapowiada :)
    Czekam na prolog !!

    OdpowiedzUsuń
  3. nieźle się zapowiada . ; ))
    czekam na następną notkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero tu trafiłam i już mi się podoba. Odezwę się za jakiś czas jak nadrobię zaległości :)

    OdpowiedzUsuń