sobota, 14 lipca 2012

Twitcam ;)

Dzisiaj o godzinie 21 zrobię kolejny twitcam ( zobaczycie mnie już w blond włosach ^^), link podam o godzinie 20 żebyście spokojnie mogli się zalogować i zadać zapewne jakieś pytania, mam nadzieję że jakiekolwiek macie ;) I liczę na to że pod ta notką znajdę jakieś pytania na które będę mogła na dzień dobry odpowiedziec ;PP bo wiecie ostatnio poszło mi nawet gładko bo miałam 8 pytań na start i mogłam jakoś to rozpocząć ;)


A więc licze na pytania i do zobaczenia ;**

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytania :
    Z kąd czerpiesz pomysły ?
    Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
    Kiedy polubiłaś one direction ?
    Czy lubiłaś ich na początku ?
    Kto ci się najbardziej podoba z chłopców?
    Z kąd ich poznałaś?

    OdpowiedzUsuń