środa, 9 maja 2012

49 : Musze wziąć sprawy w swoje ręce

Dzień jak co dzień. Dziś jest 30 stycznia i już drugi tydzień leżę w łóżku, jedynie gdzie mogę chodzić sama to do toalety. Boże powiedz dlaczego. Od czasu wypadku matka weszła z Zayn'em w zmowę i nie spuszczają mnie na krok. Zayn pilnuje mnie każdego dnia i każdej nocy tylko wymienia się z moją mamą gdy idą z chłopakami do szkoły. Mama cała radosna bo wreszcie będzie miała zięcia z bajki. Jak to był jej ideał ? aha : uczciwy, pomocny i z grubym portfelem. Ale ja nie widziałam go takiego jak moja mama, ja widziałam go jako zakochanego do szaleństwa we mnie chłopaka za którego mogła bym oddać życie i być pewna że on także by swoje poświęcił dla mnie. Ale mama ma wyjaśnienie na swoje priorytety w końcu chce zapewnić mi godną przyszłość i być pewna że nic mi nie grozi. Kochana matka nie wiem czym sobie zasłużyłam na ludzi otaczających mnie. Ale niestety nie wszystkie kochające osoby są przy mnie. Największy ból zadał mi i TIiff Harry. Niestety gdy ja byłam bliska poronieniu ten zabawiał się ze swoją "mamuśką" Caroline Flack w swojej sypialni. Tiff gdy rano chciała porozmawiać z nim w spokoju i być może spróbować jakoś ich pogodzić, nakryła mojego brata z tą wywłoką podczas jak to nazwała pani FLAK ! (specjalnie przez k a nie ck ) " kolejnego płomiennego orgazmu ". Bezczelna suka potem jeszcze paradowała chwile po domu w koszuli mojego brata ale została wyrzucona przez moją mamę z domu. Tak tak kochani moja mama wreszcie się przekonała do Tiff ale niestety trochę późno, bo dziewczyna po opowiedzeniu całej prawdy o ich związku i tego co zobaczyła, szybko spakowała się i bez pożegnania wróciła do domu gdzie się okazało jej mama zaręczyła się z menago chłopców Paulem ( wiem wcześniej napisałam inne imię ale teraz wiem jak nazywa się ich manager ^^). I pod koniec lutego wybieramy się na ich ślub co zapewne zaboli Tiffany znów widzieć Harolda, być w jego otoczeniu, nie raz miałam złamane serce i wiem jak będzie się czuć moja przyjaciółka. Jednym słowem - Fatalnie. Ale ja będę tą osobą która będzie ją wspierać. A co najlepsze Paul zaprosił także ed'a sheeran'a, Harley'a i Jordan'a z Rizzle kicks i kilka innych znajomych nam brytyjskich gwiazd byśmy nie czuli się opuszczeni jako 7 zagubionych nastolatków. Tak Paul jest wspaniałomyślny i nie zapomniał o swoich małpkach jak to pieszczotliwie nazywał One Direction. Znów leżę samotnie w łóżku ponieważ Zayn z chłopakami poszli do szkoły a ja czekam na nauczycielkę która uczy mnie w domu. Pani Jenkins jest bardzo miła, to urocza 50 letnia bardzo niska i o niezbyt zgrabnej figurze kobieta która charakterem przypomina anioła. Ma piękny miękki głos i anielską cierpliwość, potrafi mi 40 razy wytłumaczyć zadanie bez żadnego zdenerwowania ale już po drugim tłumaczeniu zwykle wchodzi mi temat do głowy . I takim oto cudem przerobiłam szybciej materiał i w ciągu 2 tygodni znalazłam się prawie na końcu tematu z tego roku, jeśli dalej tak pójdzie to na koniec roku zacznę materiał z następnego roku lub co lepsza przeskoczę o jedną klasę, moje oceny to na razie monotonna ciągnąca się linia 4 i 5 z czego moja mama jest wręcz zadowolona. Sama się sobie dziwie choć prawdę mówiąc gdybym uważała na lekcjach efekty były takie same lecz co lekcja wolałam rozmawiać z Tiff niż się uczyć. Ludzie jak mi brakuje jej nawijania, jej denerwowania głupich gadek i wiecznie śmiesznych dowcipów, ciekawe co teraz robi, zapewne próbuje odciągnąć swoją uwagę od Harrego i randkuje z każdym chłopakiem w szkole....


~Oczami Tiffany~
Kolejny dzień w tej nudnej szkole, znów Pamela i inne tlenione będą mi dokuczać tekstami typu " Styles cie zostawił bo wreszcie dowiedział się z jakim paszczurem jest ". Mam już tego dość jak tak dalej pójdzie wezmę żyletkę i z tym skończę, nie mam na nic ochoty ani na nic siły ta cała atmosfera w szkole mnie przytłacza. Co lekcję siedzę z tyłu klasy i z niecierpliwością czekam na dzwonek a gdy zadzwoni to na następny a w końcu zadzwoni ostatni raz obwieszczając że można iść do domu gdzie znów zamknę się w pokoju i będę tylko ciałem bo myślami znów cieknę do tych wspaniałych chwil z Harrym za którym tak tęsknię że nie potrafię wytrzymać ale za każdym razem gdy chce wrócić do Londynu uwiesić mu się na szyi i zacałować na  śmierć ukazuje mi się obraz gdy to on i ta cała mamuśka leża nadzy w łóżku uprawiając seks, ten widok rozciął moje serce na pół i nie mam zamiaru by moje serce rozpadło się na więcej kawałków dlatego trochę tu pocierpię i wrócę do szarej rzeczywistości trochę poboli i przestanie jak to mówi babcia. Babcia zawsze na wszystko ma lekarstwo i usprawiedliwienie, nawet dla Harrego znalazła " wnusiu był pijany i pewnie ta kobieta go czymś omamiła wiesz przecież ile tych tabletek gwałtu produkują. On tego nie chciał , po prostu nie miał władzy nad ciałem a ona to wykorzystała ". Nawet moja babcia go broni! a wcale go nie zna, oczywiście ma gazety i internet i widziała nasze zdjęcia, zdjęcia gdzie byliśmy razem śmialiśmy się cieszyliśmy z błahego powodu było by tak dalej gdyby nie ona. Już mam plan jak się na niej zemścić...


~Oczami Niall'a~
Paul się żeni, ten to ma zapłon po 20 latach podkochiwaniu się w mamie Tiffany wreszcie, gdy droga była wolna wziął sprawę w swoje ręce i udało mu się ja chyba też powinienem, bo jak głupi od 2 tygodni chodzę na drugi koniec miasta by zobaczyć choć przez 5 minut pewną brunetkę która pracuje w MilkShake City, tak chłopacy mnie mają ochotę wręcz za to zabić bo zawsze muszę któregoś z nich poprosić o podwózkę bo jako jedyny nie mam prawa jazdy. Ale szczerze po co mi to jak mam 4 kierowców na żądanie. 
- Liam ?! - uśmiechnąłem się podchodząc do Daddy'ego 
- znów do MSC  ? - powiedział spoglądając na mnie 
- jeśli byś mógł - ucieszyłem się do Liam'a zawsze mogłem iść a on mi nie potrafił odmówić, nie potrafił moje oczy na to nie pozwalały. Chłopak wziął klucze i ruszył w kierunku samochodu. Zasiadł za kierownicą zapieliśmy pasy czego Liam zawsze wymaga przy jeździe z nim i ruszyliśmy. Podczas jazdy w głowie ciągle sobie powtarzałem - dzisiaj się uda . Podjechaliśmy pod Milk Shake City, z uśmiechem na twarzy wszedłem. Dziewczyna jak zwykle stała przy kasie, lecz dziś była wyraźnie smutna - to moja szansa - pomyślałem i podszedłem do kasy którą obsługiwała.
- Hej żarłoku - nazywała mnie żarłokiem bo potrafiłem kupić u niej z 10 shake'ów dziennie. 
- Hej śliczna
- To co zawsze? - powiedziała wymuszając na swojej twarzy uśmiech
- tak ale mam też specjalne zamówienie 
- jakie? 
- proszę mi to podać z twoim cudownym uśmiechem, który zawsze mnie wita gdy tu wchodzę 
- postaram się - powiedziała próbując się rozchmurzyć i zniknęła na chwilę by przygotować mi mój shake 1D którego jestem Autorem no dobra chłopcy też ale ja wymyśliłem prawie cały przepis
- będę czekał - powiedziałem odwracając się na chwile tyłem do lady i opierając się o nią łokciami, niestety nie ominęło mnie spotkanie fanek, podeszły do mnie 2 blondynki poprosiły mnie o autograf i zdjęcie jak zwykle nie odmówiłem. Gdy nastolatki się ulotniły z gigantycznymi bananami na twarzach wróciła moja bogini wciąż wymuszając uśmiech
- zamówienie gotowe - powiedziała z nadzieją że uśmiech na który się wysila wystarczy mi 
- coś się stało ?
- nie nic - próbowała mnie zbyć 
- widzę że coś jest nie tak. Też jestem człowiekiem i jeśli mogę pomóc choć rozmową to chętnie to zrobię. Nie lubię gdy taka śliczna dziewczyna jak ty się smuci . Głośno westchnęła
- za chwilę kończę poczekasz? - powiedziała szybko a w jej oczach było widać iskierki nadziei.
- jasne -uśmiechnąłem się do niej - będę czekał przy stoliku tylko powiem kumplowi żeby nie czekał - dziewczyna trochę się rozpromieniła i przeprosiła ponieważ musiała obsłużyć kolejnego klienta 
- Liam ! - prawie wykrzyknąłem podjarany całą tą sytuacją - możesz jechać dzisiaj mi się udało i nie wiem o której wrócę 
- boże dziękuje! wreszcie się wziąłeś za siebie
__________________________________________________________
mamy 49 
bardzo mi smutno ponieważ coraz mniej ludzi komentuje coś czuje że zapomnieliście o małej zasadzie która wciąż obowiązuje :(


Dodaje choć pod poprzednim rozdziałem było 14 komentarzy wiem że to głupie ale ja ciągle czekałam z nadzieją że będzie te 15 komentarzy 
proszę was to takie trudne? tyle ludzi odwiedza dziennie jest tu ponad 600 osób ale mało kto komentuje dla was to 2 minuty z dnia a dla mnie gigantyczna motywacją do dalszego pisania tego bloga


_________________________________________________________


UP ALL NIGHT POKRYŁO SIĘ ZŁOTEM W POLSCE !!!!
MAM NADZIEJĘ ŻE BĘDZIE TO MAŁĄ MOTYWACJĄ DLA CHŁOPAKÓW BY ODWIEDZIĆ NASZ KRAJ ! I KURDE!! JESTEM TAKA DUMNA ŻE POSIADAM TĘ PŁYTĘ 
(tylko kurde zaczyna mi się zacinać od tego maniakalnego słuchania jej) 


_________________________________________________________


Pamiętajcie że zasada ta sama 15 = NN 
_________________________________________________________


Ta animacja chodzi za mną dzień w dzień 



A tu dla tych którzy nie widzieli pijanego Malika i jego SEXY DANCE ^^


Kocham Was ;***



23 komentarze:

  1. Zajebisty :) czekam na nn :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super czekam na następny ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny. ! ;D Czekam na następny. !
    Miska. xxx.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny:**
    Szybko dodawaj nn:)
    Prosze
    Zapraszam do mnie
    1dtutajjestmoje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDOWNY!!! Ja chce Następny !!!!! ^^ :D

    Kama

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega!!!
    Już nie mogę doczekać się kolejnego:D

    OdpowiedzUsuń
  7. oou Harry ty świnio! jak mogłeś! jak mogłeś jej to zrobić! mam nadzieje ze wszystko się miedzy nimi wyjaśni, bo szczerze lubię tą parę i życzę im jak najlepiej:)
    uuuuu Niall ty nasz słodki Irlandczyku! uuuu będzie się działo! :d
    jestem ciekawa co tam dalej u Amber i Zayna, i co z ich dzieckiem:)

    hahahhahahah ten filmik Zayna to chyba nie wiem ile razy oglądalnym, bóg sexu normalnie! <3
    one Direction napisało nam podziękowanie na Twitterze !!! wooohooo! xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety jak sie okazalo napisal to ktos z ekipy a nie chłopcy ;(

      Usuń
  8. Jej... Bardzo mi się podoba ten koniec, chcę wiedzieć co się stało! Kiedy nowy?

    OdpowiedzUsuń
  9. supeer :) Czekam z niecierpliwością na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ah ciekawe o co chodzi z tą dziewczyną.
    oczywiście czeka na następny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski :) czytam wiele blogów, ale ten mi chyba najbardziej się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny. Czekam na nn. Co z Harrym i Tiff .? : ))

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe co z tą dziewczyną. No i z harrym i tiff.
    zapraszam do mnie gdzie PRZED CHWILĄ ukazała sią 20 część opowiadania
    http://galaxy-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej, nie martw się komentarzami.
    To z lenistwa, mi się też nie chce z lenistwa komentować.
    Ale staram się.

    Super piszesz, kocham czytać twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. co ta cholerna FLAK zrobiła z Harry'm?! żal mi Tiff jak i samego Hazzy ;(
    mam nadzieję, że to bobo Ambey i Zayn'a niedługo przyjdzie na świat! nie mogę się doczekać, aaa!!
    no kochana, jestem 17nasta :D czyli NN? ;) haha czekam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey, uwielbiam Twojego bloga! Czytam go od początku i zawsze było genialnie Ale teraz mam jedną małą uwagę. Nie żeby było źle czy coś. Jest świetnie, tylko... W poprzednim rozdziale Amber poroniła jedno z bliźniąt jeśli dobrze zrozumiałam. Zastanawia mnie dlaczego nie płacze. Straciła jedno z dzieci... Może jeszcze nienarodzone, ale zawsze jej dziecko. Uważam, że powinni być chociaż trochę smutni. Ale to tylko moja uwaga ;p
    Cudne, czekam na NN <33

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny rozdział!!
    biedna Tiff, kurde niech ten Hazza weźmie się w garść, bo normalnie grr..
    ja tylko czekam na poród, ach już to widzę.. ♥♥ *.*
    czekam na kolejny mam nadzieję, że będzie tak wspaniały jak ten ; ]].

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny rozdział i w końcu się doczekałam wątku z Niallem! Wooohooo :D Ale kochana miały być dni z życia Directionerki i co? Dupa :p Czekam z niecierpliwością !! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. hah, no boski :D
    czekam na NN z niecierpliwością :*
    pzdr. i zapraszam do mnie http://he-takes-your-hand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Głupi Flak.
    Fajnie, że Niall kogoś znalazł :P
    Chcę więcej o Amber i Zaynie, co z ich dzidziusiem?!
    Czekam na nexta! :*
    http://whenimlookingatyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. rozdział fajny, a filmik zarąbisty. ;d prawie popłakałam się ze śmiechu. ;*

    OdpowiedzUsuń