środa, 26 września 2012

TwitCam

Z racji tego iż na moich twitcamach jest zawsze ok. 15 mam zamiar zrobić Twitcam z 2 dniowym wyprzedzeniem by sprawdzić czy będzie was więcej ;)

Tc odbył  y się w piątek o 17:00
Link podam oczywiście godzinkę przed rozpoczęciem byście wiedzieli gdzie móc go zobaczyć
Mam do was także prośbę zadajcie mi jakieś pytania jeśli takowe są odpowiadam na wszystko, mogę także zaśpiewać coś jeśli tylko chcecie ale podajcie mi tytuły wcześniej żebym mogła się jakoś naszykować
Jeśli macie jakieś pomysły jeszcze co do tego co mam robić napiszcie mi ;) Kreatywność się liczy ^^

Do zobaczenia ;)

10 komentarzy:

  1. Ja będę na gg, więc tam też zadam pytania..


    A proszę zaśpiewaj: Wishing On A Star-X Factor : Tu masz link : http://www.youtube.com/watch?v=-22bVkB092s

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja będe na tc :) zaśpiewasz ONe direction LWWY? :> lub inną ich piosenke

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę . ;pp
    A zaśpiewasz może Eweliny Lisowskiej - Nieodporny rozum .. ?

    Rockyy xdd

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam bardzo, ale jest piątek i do tego 20 33, a ty dalej nie podałaś linku z tc!

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś mi się wydaje że Tc Miał być w piątek o 17.
    jest sobota 10,33 a jego jak nie było tak nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  6. miała powód żeby nie zrobić jak bedzie chciała to wam powie a nie wy kurde spinacie dupy że nie zrobiła jednego tc ! no ludzie ogarnijcie się. KOCHAM CIE BEATKO <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie sapie, a przynajmniej nie ja. tylko kilka dni wcześniej pisała o TC więc mogłaby napisać jakiekolwiek słowo wyjaśnienia że go nie będzie, bo moze ktoś na niego czekał a ona nie dała jakiegokolwiek znaku że coś jej wypadło czy poszło nie tak.

      Usuń
  7. Super, zapraszam do siebie : http://onethingonebandonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń